سلام ۱۰

سلام  

اینجا داره بارون میاد از اون بارونهای جون داره پیوسته و  گه گاه هم برف میگره . هوای بسیار بسیار دل انگیزی شده و هوای پیاده روی به ادم دست میده . همیشه وقتی هوا این وضعیت هست این حس داره یاد گذشته می افتم بخصوص یاد زمانی که بارندگی میشد میرفتم خیابان ولی عصر قدم میزدم چه لذتی داشت چه حس خوبی داشت  خیلی خیلی دوست دارم دوباره تکرار بشه پاییز زمستان اکثرا میرفتم عصرا اونجا قدم میزدم و بعدشم یک سموسه فروشی بود و الان هم هستش میرفتم یک سموسه داغ میخوردم و چقدر میچسبید سموسه های داغ خیلی تند که تا چند دقیقه بعدش داغ داغ بودم لب دهانم سر بود خیلی لحظات خوبی داشتم . همیشه فصلهای پاییز زمستان بیشتر دوست داشتم و بهار فقط به خاطر طیبعت و نو شدن سر سبزی دوست دارم اونم هم برم بیرون برم کوه بیابون که سر سبزه اما حس حال پاییز زمستان یه چیز دیگه هست . نمیدونم تا الان توی برف بیابون  یا پیاده روی رفتید واقعا لذت بخشه و در حین رفتند هم افکار بخصوصی در ذهن میچرخه . اگر کمی دقت کنیم قدرت خداوند در هر کدام از فصلها که در هر کدام به نوعی طبیعت خودشو نشون میده .  همیشه وقتی گذر فصول میبینم بیشتر یاد گذر عمر خودم می افتم  

نظرات 1 + ارسال نظر
امیری یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
خوشبحالتوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون...منم میخوااااااااااااااااااااااااااااااااام....
یه روز ازین دیار گرم و .... فرار میکنم..میرم سیبریواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای که من هلاک سرما و یخبندونم خدا!...
میبینم کــــــــــــــــــــــــــــــــــه سمبوسه میزنی،اونم غیر خونگی!غیر بهداشتیه عزیزم،نخور، اوف میشی ولی خودمونیماااااا مزه ای که در سمبوسه ء بیرونی هست،در سمبوسه خونگی نیست
منم برف و بارون و یخبندون میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد