سلام ۹

سلام  

 بر حسب جریانی یاد خاطره ای افتادم از گذشته و  گفتنش برای شما شاید خالی از لطف نباشه . خیلی سال قبل ساعت حدود ۱۰ شب شاید هم بیشتر پشت میزم مشغول کار بودم در طبقه دوم و دو تا از همکارن هم در میز بغل دستیم مشغول بودن ( در یک شرکت تولیدی لباس کار میکردم که طبقه زیر زمین و دوم سوم  کارگاه تولیدی بود و طبقه همکف فروشگاه و اول هم دفتر شرکت کارخونه بود ) و خیلی سخت حواسم به کارم بود که اشتباه نکنم  و زودتر تمام بشه برم که لرزش خیلی شدیدی ایجاد شد من سرم بلند کردم ببینم چی شده چه خبره این لرزش تکونها برای چیه همکار بغل دستیم داد زدن که زلزله شده زلزله فرار کنید و بنده هم با یک خیلی سریع تصمیم گرفتم که از در فروشگاه بزنم بیرون در شرکت که دو قفله کردیم و نمیشه سریع باز کرد و فقط به همکاران گفتم از در فروشگاه بیاید خودم رفتم طرف در. جلوی پلها خم شدم با یک حرکت اکرباتی از روی میله های حفاظ پله ها پریدم طبقه اول سریع رفتم به طرف در فروشگاه با خودم میگفتم خدا کنه نگهبانه قفل نکرده باشه فقط پشت در انداخته باشه و صدا لرزش شدیدتر میشد جلوی در که رسیدم دیدم در قفله اما نگاهم به شیشه های فروشگاه افتاد دیدم ۶یا ۷ نفر جوان با آهن دارند شیشهای جلوی فروشگاه رو از دو طرف در فروشگاه میشکنند بیاند داخل تازه فهمیدم صدا لرزش شدید برای چیه خلاصه ان جوانان معظم ریختند داخل شروع کردن به جمع کردن وسایل و همکاران هم رسیدن و انها هم دیدن زلزله در کار نیست و جوانان انقلابی هم در عرض چند ثانیه کمی وسایل جمع کردن پریدن روی موتورهاشون به سلامت رفتند و با همکارن داشتیم تلاش میکردیم که در باز کنیم بریم بیرون برای اونها حداقل دستی تکون بدیدم و اصلا هم حواسمون نبود که دو طرف در بازه شیشه ها شکسته شده . و البته حواشی و جریانات حین بعد از ان بماند . اما هر وقت به سرعت عمل خودم فکر میکنم یادش می افتم واقعا لذت میبرم که تونستم در اون موقعیت اون حرکت انجام بدم .اما این جریان برای این گفتم که حتما با افرادی بر خورد کردید که خیلی تن پرور هستند و حال تکون خوردن ندارند و هیچ گونه فعالیت بدنی ندارند این جور افراد نه تنها برای خودشون بلکه برای دیگران هم مشکل ایجاد میکنند هیچ وقت به این فکر نمیکنم که یک روزی تن پرور  ،کند بشم اگر همه یک فعالیت بدنی یا ورزش یا کاری مداومی داشته باشند هیچ وقت از نظر جسمی کند کم تحرک نمیشند . و این فقط و فقط بستگی به خود انسان داره .

نظرات 4 + ارسال نظر
امیری دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام
....این بماند که برای چی بود!....

اون برادران انقلابی احیانا آزار داشتن اونوقت شب اومده بودن شیشه فرشگاه رو بشکنن؟
باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا آکروبات..بابااااااااااااااااا سرعت عمل
ایشالا همیشه سالم و رو فرم باشید و ازین آدمای عتیقه به پستتون نخوره!

امیری سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

عیـــــــــــــــــــــــــــــدتــــــــــــــــــــون مبـــــــــــــــــــارک

سیمین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://kodakeashegh.blogsky.com

خیلی جالب بود . خندیدم
ای آلبالو

maRyam دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلا
وااااااااااااااای پس آکروبات باز هم هستید
به لیست اضافه شد

ایتمهای این لیست خیلی بیشتر از این حرفها هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد