سلام ۸

سلام 

دیشب در عربستان روز عرفه بود و تلوزیون تصاویری پخش میکرد و مناظری از  بیت الله الحرام  و کعبه و تعویض پرده خانه کعبه نشون میداد . و همش یاد اونجا بودم و با خودم میگفتم آیا خداوند این مهلت به من میده می طلبه سفر حج تمتع برم یا نه . برای حج عمره اصلا باورم نمیشد و فکر نمیکردم یک روزی بتونم حج برم اما خدا خواست در این سن رفتم البته جدیدا جوانها خیلی میرند و خیلی خوبه و دیشب همش لحظاتی که در اونجا در هنکام انجام اعمال مناسک داشتم یادم می امد چه جذبه حال خوبی داشت که قابل وصف نیست خیلی دوست دارم یک بار دیگه قسمت بشه برم اونجا برم دستم بگذارم روی درب ورودی خانه کعبه با خدا صحبت کنم برم زیر ناودان طلا نماز بخونم برم سرمو بگذار بر دیوار خانهاش با خودش صحبت کنم . ان شاالله نصیب همه بشه برند اونجا رو ببیند وقتی که برمیگردیم همش حسرتشو داریم وقتی اونجا هستیم غنیمت نمیدونیم به راحتی اون لحظات از دست میدیم . اگر یک بار دیگه خدا این سفر نصیبم کنه میدونم باید چکار کنم  با دیدگاه نظر دیگه خواهم رفت اما الان فقط باید حسرتشو خورد . هر چی از اونجا گفته بشه ذرهای از اوصاف اونجا هست و قابل انتقال نیست و باید هر کسی خودش بره تجربه کنه. یادم هست سالهای خیلی قبل شاید ۱۵ سال قبل در مکانی به یک بنده خدایی برخورد کردم و ایشون تازه از حج تمتع برگشته بود و وقتی همرام پرسید حاجی چطور بود گفت خیلی سخت بود پوستم کنده شد چقدر اعمال سخته با خودم گفتم ای خدا یکی میبری که دوست ندارهو والان خیلی خوشحاله که برگشته  از اونجا شکوه داره و یکی حسرتشو داره هیچ وقت نمیتونه بره . وقتی خدا خواست این سفر نصیب من شد رفتم گفتم واقعا اینجا کجاست و بعضیا مثل خودم فقط ظواهر میبینیم  فقط به یک سفره زیارتی ساده نگاه میکنم و با چشمان بسته میریم بر میگردیم . با هم کاروانیان که صحبت میکردیم و صحبت می کنیم  یکیشون همیشه میگفت و الان هم میگه کاشکی  بتونیم اثرات اون سفر نگه داریم .خدایا زیارت دوباره خانه ات و مسجد نبی نصب من و تمام کسانی که دوست دارند بفرما . 

نظرات 8 + ارسال نظر
امیری یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
الهی آمیـــــــــــــن..ایشالا که نصیبتون میشه،عمره که ایشالا خیلی زود و تمتع هم ایشالا نصیبتون خواهد شد.
والله مارو که اینجور جاها راه نمیدن،ولی همین تا مشهدی که رفتم یادآوری لحظاتی که توی حرم بودم حالمو دگرگون میکنه،دیگه پاشی بری خونه آق خداجون خودش که دیگه بــــــــــــــــــــــــــعله!

سیمین یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://kodakeashegh.blogsky.com

درود بر شما
امید که بار دیگر حضور خداوند را آنطور که میخواهید حس کنید

beat چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ http://greenwriter.blogfa.com

سلام

ان شاء الله دوباره قسمتتون بشه برید....
التماس دعا...

سیمین پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

درود بر شما
بروز نیستید آقا

امیری شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

کجایی شما ؟ معلومه ؟

maRyam دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
منم خیلی دوس دارم برم مکه

میتونید دانشجویی ثبت نام کنید زودتر میتونید برید

ساراشاعری نشسته برکاغذ دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://javedaneh1.blogfa.com/

پس حاج آقاهم هستیدای ولاااااااااا

fars دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ http://fars.vxc.ir

56230568452آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://fars.vxc.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد