سلام ۷

سلام 

چند روزه اینجا هوا ابری هستش صبح که از خواب بیدار میشم ابر سنگینی هست اما تا بعد از ظهر افتاب میشه دریغ از یک قطره بارون دیروز که هوا مه الود بود مه خیلی غلیظی هوا رو گرفته بود گفتم امروز حتما بارندگی داریم اما نه خبری نشد . امروز صبح هم دوباره همینطور چهارشنبه رو میگم ابر سنگینی هست اما یک قطره بارون نمیاید . قبلا بارندگی اینجا خیلی بود اما چند سالی هست که خشگسالی شده .یادمه دوران دبستان و بخصوص راهنمایی که بیشتر تو ذهنم هست شب هوا صاف بود صبح بلند میشدیم میدیدم یک وجب برف امده چقدر خوشحال میشیدیم یا مدرسه تعطیل بود و یا اگر میرفتیم تعطیلش میکردیم میامدیم و اکثر روزهای برفی آش رشته به راه بود چقدر برف بازی شلوغ بازی میکردیم . جلوی خانه ما یک پارک هست وقتی برف میاد روی درختها میشینه چه صحنه منظره قشنگی میشه .یک برفی اون سالها آمد سرخ بود دقیقا یادمه و خیلی هم زیاد بود من با این که کوچیک بودم از پشت بام میرفتم میپریدم روی برفها توی خیابون که برفهارو ریخته بودن دالون درست کرده بودن که از قد من هم بلند تر بود اینقدر هوس از اون برفها رو کردم .الان هم که گه گاه برف میامد اگر به زور بشه بگیم برف آمده صبح هوس میکنم که خوب پیاده امروز میرم تا محل کارم یک کمی که میگذره میگم نه راه زیاده دوباره میشینم توی ماشینم اما واقعا دیدن مناظر برفی از توی ماشین خیلی خیلی لذت بخشه بشینیم توی ماشین جای گرم برف باریدن نگاه کنیم . چندین بار زمستان توی برف کوه رفتم یک بار هم بیابان گردی .کوه نوردی توی هر فصلی روش خودش داره و هز فصلی  تفریح حال بخصوص خودش . من کوه رفتن توی زمستان خیلی دوست دارم کمی خطرناک هست اما خیلی لذت بخشه مفرهه . هر کس نرفته امسال امتحان کنه بعد میفهمه من چی میگم . الهی شکر بخاطر تمام نعمتهایت همین فصلها هم از الطاف خداوند هست که با اون خیلی چیزها رو به ما میفهمونه و حالات انسانها تعقیر میکنه . 

نظرات 5 + ارسال نظر
امیری سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام
اینجا هم ابری هست اسمون، ولی کو تا بارون!
ایشالا که هرچه زودتر اسمون اونجا بباره و شما خوشحال بشید..
روزهای ابری که هوا خاکستری میشن رو دوست دارم...

محدثه سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://dokhtare-emrooz.blogsky.com

سلام
آره هوا همین جوریه...

سیمین سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://kodakeashegh.blogsky.com

کارشناس هواشناسی آقای اصغری هست در هفته ۳ بار هم میاد تلویزیون خیلی هم معروفه ها

امیری چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام
تصور اینکه برید بالای پشت بوم و بپرید تو برفها خیلی خیلی خنده داره...آخــــــــــــــــــــــــــــی..

الانم اگه برف بیاد و زیاد باشه،حاضرید برید بالای پشت بوم و بپرید پایین؟اونوقت من شما رو تصور میکنمو کلـــــــــــــــــــــــی میخندم

خدایا شکرت،ولی همین رو هم از ما دریغ کردی..با این هوای مزخرفی که داریم.......

سیمین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://kodakeashegh.blogsky.com

من تمام این کارو رو کردم
اول صبح زورم میاد از خواب بیداربشم ولی بعدش که پاموکوه میزارم دیگه همه چی یادم میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد