سلام ۲

سلام 

بعد از چند روز دردسر های کاری امروز بنا بر توصیه دوست عزیزم امدم این جا راستش امروز اصلا فراموش کرده بودم دیروز یادم نیست اما شنبه یادم بود بیام اما از شدت کار یادم رفت امروز خدمت رسیدیم . ما همچنان غرق کار مشکلات بیرون درون هستم ساعتی اونها غالبند ساعتی بعد مغلوب به هر حال باید تحمل کرد چاره ای دیگهای نیست . در جای خواندم که عارفی  هر روز بعد از نماز عشا نماز وحشت می خواند و اثرات خوبی داره من هم تصمیم گرفتم بخوانم انصافا خیلی خوب هست اما نمیدوانم بدرد رفتگان میخوره یا نه اما برای خود من که خیلی خوبه و اثر داره شاید یکی از همین رفتگان آن روز با بالا بالاها در ارتباط باشه دست مارو هم بگیرند.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیری دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام
نماز وحشت؟! اونوقت اخرش که باید گفت وابعث ثوابها الی....اینو باید چی گفت؟
فک کنم دیگه نیازی به این نباشه! چون میت خاصی مد نظر نیست!
اینم یه نکته دیگه از شما که یاد گرفتم! متشکرم!
شاید از طریق شما کمی من هدایت بشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد