سلام ۱۶۰

سلام

هفته قبل دیگه قاطی کردم و تمام  . خیلی مواظب بودم خدای نکرده به کسی جسارتی نشه حرمتها نشکنه.  کسی دو جمله بیشتر از کپنش حرف میزد میخواستم از وسط نصفش کنم.  بخصوص در حین رانندگی. ۵ ر‌وزه د ر حال استراحت هستم و کلا سوت ارامش. فکر نمیکردم اینطوری هم بشه زندگی کرد. بسیار عالی.  امروز هم رفتیم دوچرخه سواری یک مسیر سنگین طولانی. ربو ربمون دراومد. اما بسیار عالی.

کامپیوتر خونه هم یک صدای جوشکاری داد یک بوی وحشتناک سوختگی  و فکر کنم از پاورش بود و اوت شد  . و فعلا با تبلت مشغولم ، کار کردن با تبلت بد نیست اما امکانت یک سیستم نداره .  همه توصیه به دکتر اعصاب ر‌وان میکنند اما فکر میکنم نیازی نباشه و در همین ارامش سکوت خوب بشم البته اگر همراهی کنند محرک عصبی نشند  .  

ان شالله میخوام برنامه برای روزهام بریزم به کارهای نکردم برسم  .

نظرات 1 + ارسال نظر
یک خبرنگار یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ق.ظ http://http://soozhenegar.ir/

سلام ،
... :(

ان شاءالله که هر چه زودتر موفق بشید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد